Accountant

Functie

De functie

Als Accountant sta je in voor de boekhouding van A-Z.

In deze functie rapporteer je aan de Finance Director en maak je deel uit van het Finance team.

Jouw taken

Controleren en inboeken van aankoopfacturen Opmaken van commissie Opmaken van afrekeningen met de verzekeraars Voorbereiden en uitvoeren van betalingen + inboeken banken Afsluit boekingen Afschrijvingen, payroll, voorraadboekingen, voorzieningen, facturatie, IC afstemming Regelmatig leveranciers contacten Diverse reconciliaties Diverse aangiftes verzekeringstaks, intrastat, auvibel, BTW … Meewerken aan de opmaak van de jaarrekening en belastingsaangifte Meewerken aan procesverbeteringen Diverse administratieve taken en ondersteunen vd controller bij analyses Jouw profiel Je hebt een bachelordiploma in een boekhoudkundige richting. Je hebt een solide ervaring in een soortgelijke functie. Enige ervaring in de verzekeringswereld is een plus. Je werkt zelfstandig maar kan ook in team werken. Je durft al eens een beslissing nemen. Je bent vertrouwd met Exact, Isabel en kan je weg vinden in office toepassingen. Specifiek voor Excel goede kennis (expert niet nodig) Je hebt zin om in een KMO omgeving aan de slag te gaan, spreekt vlot Nederlands en voldoende Frans. Last but not least je krijgt energie als je verbeteringen kan doorvoeren of processen kan vereenvoudigen. De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren Commissielonen berekenen
De commerciële resultaten controleren en verantwoorden De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden De wetjke fiscale en sociale aangiften opsen en uitvoeren De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...) De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...) Aanbod Wij bieden een uitdagende functie in een stabiel rendabel bedrijf, een KMO omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd. Fulltime of vanaf % werkregime mogelijk. Contract onbepaalde duur. Mooi salarispakket afgestemd op je ervaring en vaardigheden marktconform loon, hospitalisatieverzekering & tandzorgplan, voordelenplatform, maaltijdcheques en ecocheques. Laptop, gsm en abonnement Je werk voornamelijk op kantoor en staat in nauw contact met de collega’s. Na een inwerkperiode is thuiswerk /week bespreekbaar. Solliciteren

Vanessa Lys


 


Accountant
2024-04-16 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM
Roderveldlaan 3 Postbus 2
Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share